Thursday, 4 April 2013

Apsal lah nak tukar tempat bertanding?


Budak pun tau marah !


Aku sebenarnya heran jugak, kenapa nak tukar tempat bertanding. kalau sebelum ni bertanding kat kawasan tu dan menang dengan jayanya kenapa nak tukar tempat lain pulak.  Bagi aku lah, kalau tempat tu dah tak best nak lepak so memang lah aku blah. Tapi nak tau jugak kenapa tempat tu dah tak best, kalau aku lah tempat yang tak best ni sebab dah tak ada member. Jadi dari pahaman aku lah, bila dah tak ada kawan atau kurangnya sambutan maka bertanding kat kawasan tu peratusan untuk kalah adalah tinggi betul tak.
Kalau bagi servis bagus pada rakyat setempat takkan boleh kalah kot. Kalau bagus takkan boleh kalah kot. Jadi di pendekkan cerita bagi aku lah, pemimpin yang tak konsisten macam ni bukan lah pilihan aku. Andaikata aku pangkah orang macam ni kali ni dan dia buat lebih kurang je kat orang dalam kawasan yang diwakili maka dalam pilihanraya akan datang aku takkan dapat membalas dendam atau menguburkan orang macam ni dari kancah politik sebab dia dah blah pergi bertanding kat tempat lain pulak. Huh tak boleh pakai orang macam ni.

No comments:

Post a Comment